
Феерия от песни, танци и завидна употреба на английски език на нивото им на чуждоезикова подготовка – това беше откритият урок, с който тази вечер най-малките ученици на “Марконис” от група Pr-Junior зарадваха многобройната си публика, която трудно се побираше в театралната зала на “Синьото кадифе” (“The Blue Velvet Theatre”) в езиковия център.
Под умелото и изкусно ръководство на преподавателките си г-жа Нели Дакова и г-жа Румяна Видинова децата показаха как протича обучението им в клас и какво са успели да научат от началото на учебната година досега. На сцената оживяха цифри, букви, цветове и животни, които децата смело показваха и назоваваха на английски език. Малчуганите заслужено получиха аплодисментите на техните родители и близки, които истински се наслаждаваха на непринуденото общуване на децата им в рамките на учебно-артистичния контекст.
Сред гостите беше и Управителят на “Марконис” д-р Николай Николов, който емоционално поздрави всички присъстващи, но най-вече децата и преподавателите им за перфектното им представяне. Д-р Николов изтъкна и колко много се радва за прекрасния си екип от преподаватели на най-малките възпитаници в ръководеното от него училище в лицето на г-жа Видинова и г-жа Дакова. И ако огромните заслуги, професионализъм, талант и доброта на г-жа Видинова са всеизвестни на всички нейни възпитаници и родителите им през последните десетина години, то представянето на г-жа Дакова беше първата й учебно-творческа изява пред публика като нов преподавател за “Марконис”, която беше повече от внушителна. Тя успя да зареди цялата аудитория с много позитивизъм и настроение, а магнетичното и енергичното й арт “раздаване” на сцената за пореден път спечели обучаваните от нея деца, чиито усмивки не се скриваха от лицата им докато, показвайки какво знаят по езика-цел, те се забавляваха от сърце. Някои от тях дори типично по детски заявиха, че “имат много енергия” и, че “могат да продължат още един цял ден” урока на сцената.
Откритите уроци в “Марконис” са еднa прекрасна традиция, която осигурява чудесни възможности освен да бъде демонстрирано чуждоезиковото ниво на обучаваните, и да бъде провокирана възможно най-естествената обратна връзка от страна на родителите и близките на учениците.



















































